Gyakran ismételt kérdések:

Hogyan regisztrálhatok a promócióba?
Milyen adatokat kell megadnom?

A REGISZTRÁCIÓ menüpontra kattintva regisztrálhat a promócióba. A regisztráció során, kérjük, adja meg a szükséges adatait (vezetéknév, keresztnév, e-mail cím, jelszó és akár telefonszám).

Mettől meddig tart a promóció?

A promóció 2023. április 5. – május 3. között tart.

Mikor kerül sor a sorsolásokra?

A sorsolás időpontjait a Játékszabályzatban rögzítjük.

Ki vehet részt a nyereményjátékban?

A Játékban kizárólag magyarországi lakó- vagy tartózkodási hellyel, valamint a magyar hatóságok által kiállított érvényes személyazonosító igazolvánnyal rendelkező, 18. életévét betöltött, a 2.12. pontokban meghatározott személyek körébe nem eső cselekvőképes természetes személy (a továbbiakban: „Játékos”) vehet részt. További részletek a Játékszabályzatban.

Milyen termékek vesznek részt a promócióban?

Bármilyen kiszerelésű PEPSI kóla. (Az egyes Penny áruházakban a termékek elérhetősége időszakosan eltérő lehet.)

Hol tudom megvásárolni a promócióban részt vevő termékeket?

Bármelyik magyarországi Penny üzletben.

Meg kell-e őriznem a vásárlást igazoló blokkot?

Igen, kérjük, őrizze meg az érvényes blokkot a vásárlástól számított legalább 90 napig! A nyertesek értesítésénél bekérhetjük újra a számlát annak érdekében, hogy ellenőrizhessük a részvételi feltételek betartását.

Honnan tudom meg, hogy nyertem?

A nyereményéről e-mailben értesítjük (a regisztráció során megadott e-mail címen keresztül), neve pedig megtalálható lesz a NYERTESEK menüpont alatt.

Nyertem, de nem találom az e-mailemet. Mit tegyek?

Ha nem találja a nyereményről szóló e-mailt a bejövő üzenetek (valamint a Levélszemét / SPAM mappák) között, akkor kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a feltüntetett elérhetőségi címen: szentkiralyi@adamksy.hu.

Hogyan kapom meg a nyereményem?

A nyereményét postai úton, a nyereményjáték lezártával, az e-mailben egyeztetett címre fogjuk kiküldeni.

Kell szállítási költséget fizetnem a nyereményeim után?

Nem, a nyeremények szállítási költségeit a Szervező állja.

Hol láthatom a korábban feltöltött kódjaimat?

A KÓDJAIM menüpontra kattintva tekintheti meg a korábban feltöltött és elfogadott kódjait.

Nem működik a kódom. Mit tegyek?

Kérjük, ellenőrizze le, hogy minden adatot helyesen vitt-e be a pontos mezőkbe. Figyeljen a kis- és nagybetűkre, a szóközökre, valamint a nulla (0) és az o-betű (O) közötti különbségre. Ha az újabb próbálkozások során is hibaüzeneteket kap, akkor kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a feltüntetett elérhetőségi címen: szentkiralyi@adamksy.hu.

Hány kódot töltsek fel, hogy nyerjek?

Már egyetlen kód feltöltése után is versenyben van a nyereményekért.

Egy AP-kódot többször is feltölthetek?

Nem, a vásárlást igazoló blokkon található AP-kódot csak egyszer töltheti fel.

A korábbi promóciók AP-kódjait is feltölthetem?

Nem, csak és kizárólag a jelenlegi (2023. április 5. - május 3. közötti) Pepsi-Penny promóció során érvényes AP-kódokat fogadjuk el.

Hogyan tudom törölni a profilom?

A PROFILOM menüpont alatt tudja törölni profilját a PROFIL TÖRLÉSE gombra kattintva. Felhívjuk figyelmét, hogy ha véglegesen törli a profilját, akkor az adatai és kódjai is törlésre kerülnek, ennélfogva az Ön számára lezárul a promóció és nem vesz részt a sorsolásban.

Bármilyen további kérdés esetén, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba: szentkirályi@adamsky.hu